Tisdag

Hallååååååå

Nu är jag hemma igen, och nu blir det förhoppningsvis bloggande så det står härliga till.

Ska strax iväg på veckans träningspass, men först lite uppvilande här.. känns som att mitt huvud ska sprängas snart så jag längtar tills jag ska sova ikväll. Det är så fruktansvärt mycket att tänka på nuförtiden så man blir alldeles snurrig! Mycket småsaker som ska hinnas med och fixas hit och dit. Lätt att tappa greppet.

Men iallfall, har spenderat 2 dagar hos min älskling med massa mys och goda middagar. Imorgon firar vi 8 månader, dock jobbar båda på helt olika tider (när jag slutar börjar han) så det blir att ses senare.. Dessutom fyller han år om ungefär en månad! fast jag har för länge sen bestämt vad han ska få hihi.


Köpte denna tillsynes goda hallonsmoothies idag. Tyvärr smakade den typ filmjölk.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0