Turkiskt

Hallååå

Godkväll godkväll. Åt nyss en snabb liten middag efter att jag kom hem efter 9hs jobb idag. Är helt slut, så ska duscha nu och sen slänga mig i sängen.

Igår efter jobbet vid 4 åkte jag hem till älskling där dom "storstädade" eller röjde kanske man ska kalla det: dom hade plockat fram massa svarta sopsäckar (runt 10 st) och slängde allt dom inte behövde. Duktiga pojkar. Sen åkte vi 3 till Hallunda och käkade på något turkiskt ställe, och åt såklart turkiskt, som var helt okej.. haha. Teet var iallafall riktigt gott ;)




Sen åkte vi hem och kollade på Valvakan. Jag höll mig uppe ända till 23.30.. det är stört sent för att vara mig. Speciellt om jag ska upp 8 dan efter.. men jag klarade det!
Om valet då: ja vad ska man säga. Rörigt.

Kommentarer
Postat av: Nawal

tror jag vet vilket ställe du menar i hallunda så jävla gott!!

2010-09-21 @ 17:20:44
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0