En (hel) dag i stan

Hejsan hejsan!

Bloggade jag igår? Jo juste om ett glas i stan, vilket det inte blev, för jag körde så hårt på träningen så jag hade inte en droppe energi kvar efter det. Istället blev det en kväll i soffan framför Real-Barca matchen, riiiktigt grymt faktiskt. Synd att fel lag vann bara!

Idag blev det stan med Vendela och syrran, hittade riktigt fina och bra saker. Visar strax. Det roligaste kan jag tyvärr inte dela med mig till er, men det var som Vendela skulle sagt F-L-I-P-P-A-T! Att vi vågade!!!

Sen mötte jag upp min älskade Carro, och vi gick runt lite och sen blev det en kaffe i kungsan. Efter 8h i stan är jag dock DÖD.

Prövade lite fint..


Lunch i kungsan i solen sitter aldrig fel


Min lilla pingla


Kommentarer
Postat av: Nawal

åhh de linnet va sött!

2011-04-24 @ 23:13:17
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0