Gårdagen

Godmorgon!

Är lite förvånad över att jag vaknade så himla tidigt, la mig runt halv 2 och då hade jag jobbat 9h och sen bowlat m.m. efteråt. Fast jag är ju inte direkt pigg om man säger så.

Det var riktigt kul igår! Emma, Linda och Andreas kom till jobbet och hämtade upp mig med bilen och sen åkte vi till Heron City, där vi satte oss och åt lite middag. Sen mötte vi upp Kabir och Zishan och vi ba "det är en timmes väntetid på banor..." men icke! Kabir hade tydligen bokat! haha. Skönt. Så vi körde igång, och med tanke på att senaste gången jag bowlat var runt 1999 typ så var jag ju kanske inte direkt världsbäst i början, men sen så.
Efter bowlingen gick vi runt i spelhallarna, körde lite dansspel och sen ett "teamwork" spel där man skulle skjuta typ soldater, gissa vem som vann? JAG. Bäst på att skjuta jag vet.
      




Kommentarer
Postat av: Nawal

åhh önskar att ja kunde vart med er, menmen får bli nästa gång

<3

2011-04-04 @ 00:20:30
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0