Igår



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte berätta lite om din utbildning i kriminologi? Är det en kurs eller ett program? Vad vill du arbeta med? Är det intressant?

2011-04-06 @ 14:45:31
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte berätta lite om din utbildning i kriminologi? Är det en kurs eller ett program? Vad vill du arbeta med? Är det intressant?

2011-04-06 @ 14:47:27
Postat av: Jenny

Hejhej! Jag läser Kriminologi I och det är en kurs. Jag har inte exakt bestämt mig vad jag vill arbeta med än, har funderat på polis och juridik...

Kriminologi rekommenderas att läsa för den ger väldigt mycket :)

2011-04-06 @ 19:20:59
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0