Ring ring. Who is it? Destiny!? I've been expecting your call.

Heeeejsan bloggen

Igår pluggade jag som sagt på morgonen och sen åkte jag och mötte upp min lilla dam. Vi gick o fikade och sen när klockan var 18.40 ville vi kolla i affärer.. visar senare vad jag köpte. Men när vi gick mot tågen kände vi bara nej, kvällen kan inte sluta här, the night is young! Så vi gick på spontanbio och såg Ritualen! Vilket jag nästan ångrade.. den var riktigt creepy. Men sevärd. Får 3,5 av 5.

Traditionsfikan: latte och brownie. yeah hello!

vad ska vi se vad ska vi seee...

Lets go to rigoletto instead "var ligger det?" (Carro)

Vi var tvungna att vänta en timme. Vi dödade tiden med att leka psykologer med 3Dglasögon som fanns i en stor tunna... i know.

AND THEN WE HAD IT!

Och vi kunde luta oss tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0