2a December

Hejsan!


What a day! Klockan ringde kl 8.20, jag vill ju vara inne i stan tidigt som vanligt om jag ska julhandla, klarar inte av stora folkmängder. Dock var det inte så tomt direkt. Har sprungit runt hela stan känns det som, fötterna värker bra iallafall! Hittade 3 julklappar, varav en till mig själv.. :)

Imorgon är det äntligen dags för aventskonsert i gamla stan med Cassel, ska bli hur mysigt som helst. Sen gamla stan älskar jag verkligen under julen.

Nu ligger jag förövrigt och kollar på Annie Hall (Woody Allen för dom som inte vet), och sen blir det Djävulen bär Prada för tionde gången minst. En lugn skön kväll med andra ord, precis som jag vill ha den.

En bild från i somras. Nästan så man blir sugen på vår.. och snart blir håret som då igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0