En natt i Kumla

Måste berätta om min resa hem igår. Den blev inte som tänkt.. hehe. Eller ja inte under en liten bit.

Jag skulle åka Örebro - Hallsberg och sen Hallsberg - Stockholms central.

Först tyckte jag inte det var helt tydligt att hitta perrongen där mitt tåg skulle avgå ifrån, men det gick till slut. Sen hoppar jag på tåget, är helt ensam i hela vagnen men träffar en riktigt trevlig kontrollant.

I vagnen finns inga skärmar som visar stationer eller liknande. Tåget stannar efter ett par minuter, jag hoppar av. Följer 2 andra som snart försvinner. Går ner för att, ja jag ska ju byta perrong? Sen blir det mörkt. Inte en själ. Hm.. Vänta. Var är jag? VAR ÄR JAG?
 
Kumla.

Ja. Jag gick av i Kumla. Alltså, jag blev nästan chockad, inte av att jag var i Kumla utan att HUR DUM FÅR MAN BLI. Men jag hade världens extremaste tur så det kom ett till tåg mot Hallsberg precis efteråt så jag hann med mitt stockholmståg sen.. men herregud. Mitt hjärta klappade vilt kan jag säga. Höll på att bli en natt i Kumla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, fan jag skulle ju varit med! Jenny + Carro + Kumla = far out! :D

Saknar dig btw, jättemycket!

2011-12-15 @ 19:23:59
Postat av: Jenny

Antar att d är Carro som skriver detta? ;) Saknar dig varje dag gumsan. Hoppas hela tiden att du ska ringa och säga "nu är jag tillbaks!" Fast nu flyttar ju jag :) men ändå <3

2011-12-15 @ 22:03:02
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0