Julstämning

Heeej!

Söndag. Pluggdag. Håller på med min vanliga sammanfattning. Dock håller vi på med juligare saker också! Knäcken blev precis klar och sista lasset med lussebullar inför julafton. Vi kommer ju bli fler än nånsin (?) tror jag, iallafall hos oss, så det är mycket mat som ska lagas. Älskar alla förberedelser :)

Kanske ska berätta den bästa nyheten också (för er som inte sett det på fb): Ni vet den där lägenheten jag var på visning på i Örebro? JAG FICK RUMMET!
Ingen förstår nog hur glad jag blev, inte ens jag själv. Men jag menar det var runt 10 pers som sökte och lilla jaaaag fick det. Man blir otroligt glad kan jag meddela! Så det känns fruktansvärt skönt att ha ett rum som bara väntar på att jag ska flytta in och inreda. Och det kommer bli himla kul att lära känna 2 nya tjejer.


En liten bild på mitt rum i Örebro :) Så glad!!


Kommentarer
Postat av: Nawal

åh vad mysigt de såg ut!! grattis!!

2011-12-18 @ 22:01:26
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja men visst gör det hihi :D tusen tack! <3

2011-12-18 @ 22:53:49
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0