Julstress och annan stress

Jag är fruktansvärt  stressad just nu. Får skriva upp allt så jag inte glömmer någon viktigt. Kan lista upp lite saker jag måste tänka på/fixa/hålla koll på för tillfället i mitt liv:


- Mecenatkortet
- Ringa securitas
- Köpa biljett till Örebro
- Rita, memorera karta över vägen till lägenheten till lägenhetsvisningen så man inte går vilse
- Skriva en labbrapport tills på fredag kl 16
- Slå in och handla klart julklappar
- Anmäla mig till bostadsgarantin ifall att
- Börja övningsköra
- Plugga till tentan i januari
- Fixa alla möbler och planera inflytt i januari
- Träna
- Köpa linser
- Njuta av julen
- Fixa busskort som gäller i Örebro
- Träffa vännerna
- ANDAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0