Örebro

Hejsan!

Kom ganska nyligen hem från skolan, 10-16. Hade tänkt träna men jag orkade inte, dels för att jag var borta hela långa dagen och kvällen igår och för att jag sov riktigt dåligt inatt. Hade så hemskt mycket tankar om Örebro! Tänk att jag ska flytta. Förstår verkligen inte än. Men det känns ändå bra, ännu bättre sen jag var där igår på  besök.

Världens snällaste Nawal skjutsade runt mig i hela Örebro igår, visade mig runt och tipsade om allt möjligt. Uppskattades nåt enormt!!

Sen träffade vi även Linda (vi är alla 3 fd kollegor ;) ) och tog en fika. Vi hade mycket att ta igen! Fruktansvärt trevligt.




Det var sååå fint och mysigt där!


Kommentarer
Postat av: Nawal

Fina bilderna blev, hoppas vi ses snart igen <3

2011-12-16 @ 21:55:15
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja visst blev dom! Glömde dock ändra dom i Instagram. Klart vi gör! :D <3

2011-12-18 @ 11:14:55
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0