Tisdag

Hej!

Ligger nyduschad i sängen och kollar såklart på Twilight. Eller kollar och kollar, men jag gillar verkligen att ha filmer jag gillar i bakgrunden. Speciellt denna..

Kom på att jag har inte berättat så mycket om visningen jag ska på imorgon.

Så här är det; jag har blivit antaget till Socionomprogrammet i Örebro. Och bostad är ju sjävklart ett måste, så därför har jag sökt lite på egen hand nu innan jag anmäler mig till bostadsgarantin. Fick världens napp! Två tjejer som hyr ut ett rum centralt, jättenära skolan och allt. Allt känns så bra. Dock är det 10 pers som har sökt så de ska hålla en visning, och jag håller tummarna nåt så in i.. Känns som drömrummet just nu (innan jag ens har tittat på det haha!).

Ska dit kl 17 imorgon, tåget går 14. Sen hem antingen 19 eller 19.30, är hemma vid 22.. lite stressigt, då jag ska upp vid 7 dan efter. Men men. Absolut värt!

Ni får hålla tummarna för mig nu alla läsare

Har alltid gillat slottet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0