Dumt

Godmorgon alla glada

Satt precis i telefonen med CSN.. vart så förbannad imorse för att mitt kort aldrig kommer, mailade ju dem för mer än två veckor sen om ett nytt kort och då fick jag till svar "Ditt kort är beställt och kommer inom två veckor!". Så ringde jag dem idag och tjafsade om varför jag inte har fått mitt kort än, men "vaa har du beställt? det står inget om det här`? :) det här var ju konstigt!" AAAH VAFAN KAN DOM INTE SKÖTA SINA JOBB. Inte hon jag pratade med alltså utan jäkla csn som "beställde" åt mig, jo tjena. Så nu fick jag hjälp och som hon uttryckte det: "beställt ett kort på riktigt". Pfft. Innan var det på låtsas.

Kul att vänta ytterligare två veckor på att kunna köpa mitt friskiskort.. alltså jag blir galen.

                               

Kommentarer
Postat av: Nawal

går det inte att du lämnar intyg på att du pluggar? när du ska köpa friskiskortet??

2011-02-23 @ 21:25:37
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0