If you only knew

Heeeej bloggen!

Blir så glad när jag kollar statistiken, självklart går det upp och ner men på senaste tiden har det gått upp mer än vanligt. Riktigt kul.

Idag till och med torsdag är ju som sagt pluggdagar till tentan på fredag. Känns stört. Och riktigt jobbigt, har mycket kvar.. Men men.
Ikväll kör jag ett pass 18.30 med favoriten Hans, ska bli så skönt. Målet är att ha maximalt med träningsvärk imorn haha.

Fick förresten tillbaks hårddisken som de inte kunde laga på servicestället. De visste var felet var, men det finns bara 2 ställen i länet eller nåt sånt som kunde laga den, och en av dem ligger i Nacka och det kostar 4000 att få tillbaks materialet på disken. KUL. Bara att börja spara, jag måste ju ha tillbaks allt.

Fint blont hår.. fast nej jag saknar det inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0