Känsliga tittare varnas!

Jaaa hörni!!! 6,5 timmar kvar till det vi alla väntat på nu. Har redan gjort feta budgeten på Excel om vad som ska handlas och helst inte handlas.. och sånt där vi inte gillar, utgifter.

Nu sitter förresten min kära Soffis på ett plan nånstans påväg till Thailand där hon kommer tillbringa två kommande veckor. Avis? Njae..



Jaha vad är detta för tråkig bild Jenny har lagt upp? ja.. det är min "sammanfattning". På 12 kapitel av 19, så jag har 7 kvar. Hehe.. jag vet jag är sämst på att sammanfatta. Jag tycker allt är viktigt och hur ska man veta vad som inte kommer!?

Kommentarer
Postat av: Nawal

JÄVLAR VAD MYCKET DU SKRIVIT!! :o

BRA!

2011-02-24 @ 18:57:34
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0