Måste va en dröm

Hej bloggeeeeen

Blev ingen utgång igår.. var alldeles för sliten efter dagen plus att min kära gamla arbetskollega Nawal tittade förbi när jag hade slutat så vi blev kvar där ett tag och pratade om allt möjligt! :) Även min kusin Adrian tittade in, kul!
Inatt sov jag som en stock men blev nåt avbrott i mitten då katterna skulle in i rummet och börja tugga på klockor och grejer.. inte okej.

Nu har jag precis pluggat lite (skrivit sammafattning på kap.3 av typ 20.. yeey). Ska ta en paus nu sen mer skojsigt plugg<3
              


Kommentarer
Postat av: Nawal

<3/

såg du messet på fb??

Maila dom direkt ;)

2011-02-13 @ 22:06:16
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0