Should I drink another drink? Say another lie?

Sitter mitt inne i plugget nu.. kanske 10 sidor som jag måste avklara att sammanfatta innan jag lägger av för idag. Mitt huvud är som vanligt vid den här tiden helt slut. Jag vet precis varför. Jag har ätit dåligt, ingen lunch, och jag har inte tränat på evigheter. Varför? Jo- jag slängde i mig allt möjligt när jag kom efter skolan 13-15, jag åt ingen lunch innan så det blev tidig middag vid 4 istället. Träningskortet har jag inte haft råd att köpa, men när jag får lön är det dags som tur är. Mår så jäkla dåligt..mår illa. Vill svettas och kämpa. Men inte. Och nej jag är inte en sån som går ut och joggar i snö, jag måste till Friskis eller så får det vara vår/sommar. Suck. Varför är det hela 9 dagar kvar till lön?

Kommentarer
Postat av: Olafidunn

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-13 @ 19:45:57
URL: http://olafidunn.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0