This is real

Usch vad jag känner mig dålig nu på alla sätt o vis. Jag har inte pluggat nåt, jag har inte tränat på år och dar (jag vägrar betala fullt pris, jag ska ha studentrabatt, det skiljer fan 500 spänn men jag har inte fått mitt mecenatkort än) och sen känner jag mig som världens svikare som inte följde med Cissi ut ikväll (jag brukar aldrig gå ut dagen innan jobb, plus att jag mådde dåligt idag). Sen har jag så många jättekära vänner som jag inte har träffat på länge.. som jag verkligen vill träffa men det blir av någon jobbig anledning aldrig av känns det som. Varför är det så? Jag har tid. Vänner går före allt. Jag älskar mina vänner, dom är ju mitt liv. Hoppas dom vet det.
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0