Jag har himlen runt hörnet

Hallå!

Ligger med huvudvärk i sängen, som vanligt, av datorn.

Håller på och skriver min lilla inköpslista. Jag älskar listor. Har jag fått från mamma. Men på fredag är det hursomhelst midsommarafton, hade gärna åkt till sandhamn med några av vännerna och festat, men jag jobbar både på fredag och lördag (och söndag) så jag stannar hemma. Ida kommer dock över på middag! Och vilken middag jag ska bjuda på. Kommer typ ha 3 olika huvudrätter (smörgåstårta, lax, grillat kött) med massa massa tillbehör, cola´och cider, förrätt och små aperitifs, efterrätter och massa annat gott. Vi ska äta tills vi spricker. Sen om vädret tillåter går jag gärna en runda och plockar 7 olika sorters blommor..


Kommentarer
Postat av: S

Blev det en bra middag?:)

2011-06-27 @ 21:34:03
Postat av: Jenny

ja riktigt bra!! :D myys

2011-06-27 @ 22:50:30
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0