När jag nu ändå håller på..

Klädsel
Vad har du på dig idag:
mjukisar och vit-svartrandig tröja från Gina
Vad använder du just nu för skor: inga?
Favoritfärg på kläder: Svart tror jag..

Senaste person som
Sov i din säng:
jag själv :)
Du pratade med: pappa
Du delade en drink med: Nabil på jobbet
Du gick på bio med: Min älsklingsCarro
Du gick på stan med: Carro
Skällde på dig: minns inte

Senaste

Låt du hörde:
Honor him - Hans Zimmer (från filmen Gladiator)
Film du såg: Avatar
Mat du åt: Jordgubbar
Kram: Grannen när han skulle till Ica och jag skulle hem från Ica
Puss: I min dröm inatt
Fest: Amba med Carro
Känslan: Rastlös!!!
Ilska: Igårkväll när jag inte fick middag utan fick göra själv :(
Resa: Turkiet -10
Glädje: När jag fick mitt nya jobb
Dröm: Konstig dröm inatt.. nothing to tell.
Boken du läste: Fridays-menyn kanske räknas?
Personen du träffade: Nille
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Ida
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror inte jag har gjort det?
Gången du var utomhus: När jag gick och köpte lunch förut
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm.. förra veckan kanske?
Saken du köpte: Lypsyl och b.u.s. (tragiskt på sommaren jotack) 

Om dig

Namn: Jenny
Ålder: 21
Smeknamn: Inget, möjligtvis plantan
Syskon: Lillasyrra
Sysselsättning: Servitris
Bra egenskaper: Svårt att se saker negativt
Dåliga egenskaper: Känslig och just nu saknar jag energi till allt
Linje/klass: Gick natur, miljö
Hårfärg: Mörkblond, nu brunett
Ögonfärg: Grönblå
Skostorlek: 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0