Snälla låt det va som i en film

Såå hörni. Jag är nöjd. Det var inte som jag trodde riktigt, trodde det skulle ser mer ut som lösögonfransar, men det blev ändå riktigt snyggt och eftersom det var halva priset kan jag inte klaga! Får se om jag fyller på om en månad.. maybe!


Var svårt att ta bra bilder med skräpmobilen.. men ja här ser ni före-bilderna, och ja jag har verkligen inga ögonfransar. Tappar extremt lätt och får ofta stora mellanrum, skitjobbigt.

Såhär blev det efter ögonfransförlängningen:

(det lilla mellanrummet här, som inte syns lika mycket i verkligheten tycker jag, beror på att jag hade tappat fransar där och då kan hon inte bygga där - dom bygger ju på dina egna fransar) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0