-11

Jag längtar helt galet mycket till sommaren nu. Min kusin Adrian tar studenten och jag ska självklart va med o fira, ska bli hur kul som helst! Sen måste man ju vara med på min gamla skolas studentfirande.. får se om man råkar hoppa på nåt flak? Haha känns lite jobbigt när man är 21 men det är så fruktansvärt KUL med flak!! Har åkt 3-4 gånger tidigare. En sån somrig grej liksom. Och bästa känslan ever med sommar, pumpande musik och glada festande människor. ÖS

Nej nu ska jag fixa mig och sen hoppa på bussen där Soffan sitter ;)


Åååååååååh vad sugen jag blir nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jooo men du vet Tiger woods??? som var otrogen mot sin fru!!??? " no but tiger would"..!? hahahha :D

2011-03-31 @ 12:54:31
Postat av: 3-4 ggr ??

2011-03-31 @ 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0