Än strålar solen

Godmorgon!

Igår slutade jag ju 19 istället för 20 som jag brukar, så jag hann hem perfekt till Melodifestivalfinalen! Kunde innan allt började se framför mig hur tidningarna skulle visa bilder på vinnaren Eric dan efter, och jovisst vann han. Bra för ingen annan låt var bättre.

Nu ska jag läsa min extremt roliga bok om "Samhällsvetenskapliga metoder".

Förresten! Igår när jag satt på tbanan och snackade med mysis i mobilen sitter det en surgubbe framför mig. Han börjar skratta och sucka om vartannat hela tiden, och jag förstod att det var åt mig. Sen när han äntligen ska gå av hötter han fingret åt mig och vräller ur sig "Du borde åka till Afghanistan!!!!!". HAHA WHAT?? ;D


Innan utgången i onsdags

Kommentarer
Postat av: Nawal

hahahaha omg vilken idiot hahahah, vadå aghanistan från ingenstans?

2011-03-14 @ 08:21:31
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0