Jag hör alla steg i trappen, men inga går till min dörr

Har precis ätit en strålande middag. Hade ingen lust att ligga här drunknande av alla pluggböcker så jag gick till Ica och handlade lite ingredienser. Blev laxpasta och en delicious efterrätt.. den visar jag sen, är inte klar än.

Jag älskar verkligen att laga mat, dock ensam eller ja en kompis kan väl få vara med, men inte med familjen. Märkte det idag, det blev fullt kaos när alla skulle äta och laga mat samtidigt. Jag är verkligen den enda i vår familj som kan behålla lugnet. Jobbigt ska jag säga er.
När jag har egen lägenhet däremot..ojoj ska bjuda på fina middagar varje kväll. Ni ska få se!
 
     Bara synd att det är dyrt.. betalade 200 spänn för middag och efterrätt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0