Knas

Heeeeeej bloggis

Kom nyss hem från skolan.. borde verkligen läsa men jag skjuter upp dt lite, ska kolla på Lost. Blev inget bloggande som ni kanske märkte igår. Jag är fortfarande lite ställd över vad som hände i onsdags på krogen, är så förvånad. Vissa (många?) människor är verkligen speciella... man blir mörkrädd.

Men men! Nu är det helg, själv jobbar man som vanligt imorgon. Annars har jag inte så mycket mer att säga. Jo, min myyyysis om du läser detta - PUss till dig du är bäst<3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det som hände??

2011-03-12 @ 11:17:13
Postat av: Jenny

hade jag velat att ni läsare skulle veta det hade jag skrivit dt?

2011-03-13 @ 11:58:34
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0