Mina naglar by me

Är jättenööööjd! Med högerhanden (den svåraste haha.. skumt). Men jag ändrade taktik. På första handen hade jag på vit gel, som man ska ha när man gör fransk?? Men tydligen inte när man har vita tippar.. haha jaja man lär sig! Så på högra handen struntade jag i vit gele och då blev det perfeekt. Åååh älska naglar!  



Här under är vänstra handen som blev knas. Ni ser tummen, lillfingret och ringfingret.. det vita blev alldeles fel. Men men!

Värsta av allt: jag fick typ ryck mitt i allt och en skål med gele ramlade ut över hela skrivbordet..

Kommentarer
Postat av: Nawal

Blev ju hur bra som helst!! Åhhh :) nu vill jag också ha :p

2011-03-06 @ 16:28:16
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0