Jag ska ha skor

Hejsan!

Är helt DÖD efter dagens arbetspass, men tänkte ändå slänga upp ett litet inlägg.

På fredag ska jag på födelsedagsfest, och nästa vecka ska jag på en hemlig grej. Till dessa två tillställningar skulle jag mer än gärna vilja köpa lite nytt.. lever som sagt på semestersparandet men ändå. Jag vill verkligen!

I skoväg hade jag tänkt något liknande:
LOIS Light Grey Suede Knot Detail Platform SandalsGRACEY Nude Asymmetric Peep Toe ShoesGRACEY Grey Textured Asymetric Cut Out Sandals SUGAR Mary Jane Platform ShoesRIVA Black Strappy Sandals

Men skulle jag kunna gå i så höga klackar en hel kväll? .. förmodligen inte? Men jag ska in till Topshop (där dom kommer ifrån) och kolla iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0