Klar

Skickade precis in tenta 3 av 4. Nästa tenta får jag redan imorgon.. kul.

Idag var jag alltså hursomhelst i stan, syrran kom in efter skolan och joinade. Vi åt en riktigt mumsig lunch på Subways också hehe. Ska strax visa vad jag fick med mig hem! Kändes som att jag behövde förnya garderoben lite, har ju inte handlat på år och dar...

Men igår, jag och Carro såg ju Pirates 4. Såå stört bra film? haha, jag gillade inte 2an och 3an men denna.. skrattade typ vid varje skämt (som resten av publiken). Absolut sevärd, riktigt glatt överraskad blev jag.


^Tyckte lätt scenerna med mermaids var bäst.. så grymt gjort.


Vi skippade popcornen och körde på en god middag på Taco Bar istället. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0