8 november

Hallå

Tänkte skriva ett snabbt litet inlägg innan skolan 13-16. Jobbig tid förresten, när har de tänkt att man ska äta lunch? För mig tar det 1h att åka in, ska jag äta lunch 11 då? Eller 17? !!!!!

Ringde nyss någon från DN, snackade om nåt hemligt säkert..hehe. Nej men det var bl.a. om Ola R. och ja, han ringde alltså fel. Som alla andra intressanta. Någongång ska man kanske låtsas att man är agenten istället? För omväxling.

Igår var det träning och skola. Eller skola och skola, jag var med på ett experiment. Sjuuukt tråkigt: i en timme fick jag sitta vid en dator och lära mig fraser som "borsta med en diskborste" och "böja en tråd".. sen lite mattefrågor på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0