Fredag

Hej på er!

Ledsen för frånvaro.. missat högsta läsarantalet för tillfället också. Sorry!

Men jag har drunknat i plugg. Alltså jag får panik, trodde det var lättare den här delkursen om kognition (än biologisk liksom, hjärnan är väl så komplicerat det kan bli???) Icke.

Idag satt jag och JohannaJohn Chris och pluggade (vilket vi INTE gör om, de var extremt otrevliga idag). Kl 10-15. Sen hem. Plugga tills nu. Ja men hade ni också en såhär rolig fredag eller?

Okej ska inte klaga alltför mycket men.. har verkligen aldrig pluggat så här mycket förut. Vet inte om jag gillar det eller inte.

Nu tar jag helg (tills man vaknar igen)


Dagens lunch på JC. Verkligen inget speciellt.. trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0