Kreativititet

Hej på er!

"Första steget mot att bli kreativ är att inse att du är en kreativ person"

Jag har bestämt mig för att (fortsätta) måla! Vet inte varför jag kom på det just nu. Men jag fick ett enormt sug efter att köpa ett stafli, en stor tavla eller vad det heter och en massa fina färger. Låta inspirationen flöda så att säga.

Målade väldigt mycket när jag var liten (inte målarfärg då utan menar akvarell). Hade ett fint stafli och så. Satt jättegärna vid havet.. målade vass, blommor och sånt. Blev väldigt bra. Nu har det runnit ut i sanden, men ta mig tusan nu ska jag sätta igång ett projekt. Projekt tavla. Ska måla något fint som jag ska hänga upp i min egna lägenhet en dag.


Dessa var ganska fina (sista av monet är en favorit). Jag tycker om natur, inte ansikten/människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0