Solen

Hehe lite aggressioner innan där om det var någon som hann läsa. Onödigt inlägg så tog bort det.

Kom nyligen hem från träningen och ligger nu och kollar på ensam mamma söker, eller ja det tog slut nu. De är utomlands där så fick ett enormt sug av att resa.. plus att Cissi ska resa på fredag. Jag vill också bort!! I en vecka. En vecka av sol bad, god mat, lugn, god sömn, sällskap, vacker miljö. Jag orkar verkligen inte med den här kylan.. börjar frysa av minsta lilla vindpust och känner att jag inte står ut, alla andra ser ut att stå där med sin tunna jacka och inte bry sig ett dugg. Jag får verkligen panik när jag fryser.

Ocean Beach Club
Ja tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0