There's no point in living, if you can't feel alive

Hejhej!

Puh.. har precis satt i mig en utsökt köttbit, eller gastronomisk som Mogi så fint brukar uttrycka det. Hemgjord coleslaw, bea och ugnsbakad delikatesspotatis (en mindre potatis helt enkelt?). Mår inte så bra. Har ätit mig ca 140% mättare än vad jag borde vara.. men det var gott!

Skulle gärna följt med Sofie och andra ut ikväll på en öl men jag orkar inte. Jättetråkigt.. men jag gick upp 6 imorse, hade föreläsning i 2h, labbskrivning i 4h och sedan en timmes resa hem efter handlande av mat. Känner mig med andra ord som ett totalt urladdat batteri.

Längtar till ett julfirande med Cassel (min moster, mosters man och kusiner). De är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0