Måndag igen

Var det en vecka sen jag skrev sist? dåligt av mig. Men jag har helt förlorat energi på senaste tiden, har inte hänt nåt eller så men jag orkar inte. Kanske pga den icke-existerande semestern i somras? Har helt tappat motivationen av träning också.. Känns jättetråkigt, men det kommer gå över som allt annat.


Sitter för tillfället och pluggar som bäst men det går ganska trögt när det är på engelska och man vet att man har ca 20 kap kvar att sammanfatta där kapitlena är runt 50 sid var,  (1 sammanfattning av 1 kap tar 1 dag) och att tentan är om 15 dagar. Wihooo!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad är dina planer för din hårfärg? Tycker du passar så grymt mycket bättre i mörkt svall! Om man får skriva så?

Och hur gick det med öhonfransförlängningen? Är det helt borta nu? Var det bra?:-) många frågor haha tack för bra blogg!

2011-09-12 @ 23:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0