Svåra beslut

Hejhej!

Fick en kommentar:
Vad är dina planer för din hårfärg? Tycker du passar så grymt mycket bättre i mörkt svall! Om man får skriva så?
Och hur gick det med öhonfransförlängningen? Är det helt borta nu? Var det bra?:-) många frågor haha tack för bra blogg!

Ja tack så mycket! Tycker själv att bloggen lider lite för mycket nu när jag pluggar så mycket.. men jag försöker! Gillar att blogga så. Det var kul att du just nämnde håret för jag bokade precis en ny klipptid nästa vecka och har verkligen panik över färgningen. Jag vet inte vad jag vill! Jag gillar verkligen mörkt men vissa säger att det inte passar. Känner bara lite att jag inte är redo för att gå över till blont igen.. kommer bara ångra mig och det är ju onödigt att ändra hela tiden. Men det är svårt!

När det gäller ögonfransförlängningen har den varit borta ett bra tag nu, ryckte till slut bort de sista fransarna (som man inte ska göra) för det såg konstigt ut med bara några få kvar. Behandlingen var väl bra, men gillar inte att man inte kan gnugga sig i ögonen (har dessutom linser) så nej, det var inget för mig. Men det var grymt skönt att slippa sminka sig!!


Ögonfransförlängningen ^


Typ såhär fast något ljusare ser håret ut nu. Ogillas! Trivs inte alls med mellanfärg..


Här är jag i mitt mörkaste. Var riktigt snyggt faktiskt..


Ljust ljust. Länge sen. Men ja.. det är typ också fint :)

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Definitivt ljusare!!

2011-09-14 @ 13:40:24
Postat av: Ebba

Gillar din blogg! När det gäller håret, kanske du ska ha nån slags mörkare blond färg? Fast riktigt mörkt var snyggt det med

2011-09-14 @ 16:08:13
Postat av: Sandra

Nej jag tycker mörkt! Kul med lite variation :) fint på vintern dessutom

2011-09-17 @ 13:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0