This is what I'm made of

Åååååååh så mycket tankar. Kan verkligen inte plugga på kvällar.. måste ha skola på morgonen och sluta tidigt annars håller det inte (nu slutar vi alltid runt 16, är i eftermiddagsgruppen, iiinte bra).

Saker jag verkligen vill just nu:

- Ta körkort! Orkar inte vänta längre. Vill ha det överstökat. Är sugen dessutom..
- Flytta till Örebro och läsa Psykologi och efter 5 år bli leg. Psykolog. Drömmen!
- Fixa en ordentlig lägenhet sen här hemma i kära Stockholm, gärna bostadsrätt
- Resa en jäkla massa
- Köpa bil efter körkortet! Lätt!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Saker jag verkligen vill just nu:



-Träffa dig!!!!!!!

2011-09-16 @ 12:20:31
Postat av: Jenny

Mitt lilla gullefjun! Vi ska ses i helgen eller nästa vecka då kan jag nästan vilken dag som helst<3

2011-09-16 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0