Don't wake me up

Hej
 
Hemma från Turkiet, som var superskönt! Hotellet va inte d bästa jag varit på (man förväntar sig alltid så mkt när man betalar en del o så..). Men semester. Underbart. Solade o badade och åt gott. Fick lite färg. Stängde av huvudet. Nu dröjer d ett tag till nästa resa men jag måste definitivt bort igen.. önskar att man kan resa i vinter, får se.
Nu har man inte så mkt att se fram emot så det känns ju bittert, och vädret här hemma var verkligen inte topp. Skolan börjar om 3 v och jag måste på nåt sätt få fram dom svindyra böckerna, och idag när jag fikade med örebroaren Annie fick jag reda på att hon har hoppat av... min klippa. Jahapp. Ännu mindre att se fram emot. Aja. Bita ihop ja.
 
Ikväll vet jag inte vad som händer.. vet inte vad jag är sugen på - fest eller hemma eller häng m nån kul människa. Är ganska trött, vaknade tidigt. Är inne i Turkiet-tid där jag gick upp 6.30 varje dag (5.30 svensk tid :S).
 
haha omg..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0