Mitt jobb

Heeeej
 
Sista arbetspasset avklarat (för ett tag) nu! Gillar verkligen mitt jobb. Klart det är stressigt ibland (trodde aldrig jag skulle kunna bli stressad efter alla mina tidigare jobb men jo klart man kan det. Stress finns i så många olika former!). Men alla arbetskollegor och atmosfären där, plus arbetsuppgifterna, tycker jag otroligt mycket om. Älskar verkligen när en kund känner att han/hon fått bra hjälp/service.. ibland så råkar man höra "oj så trevlig personal/men en sån här bra service har jag aldrig varit med om!!" och då ler hjärtat. Idag fick jag kramar, godis och superfina komplimanger av kollegorna som "hejdå" eftersom att jag inte ska jobba lika mycket nu. Hur glad blir man inte då?
 
Åker på lördag, alltså har jag torsdag och fredag kvar här. Imorn blir det stan, har lite småsaker att köpa, och så ska jag äntligen träffa min fina Cissi. På kvällen får jag se. Sen på fredag ska jag träffa Ida och packa! På kvällen blir det en sista fest på ön. Älskar att bara ha roliga saker framför mig ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0