Slutet på augusti

Hejhej
 
Helt ok kväll igår. Jag och Nille tog bilen till Vincent och mötte upp Jimmy och Sebbe, vi hyrde 2 filmer ("Kvarteret Skatan reser till Laholm" och "I huvudet på en seriemördare"). Båda var bra, men den Kvarteret Skatan är så fruktansvärt rolig så jag dör. Trodde inte det men den är verkligen underbar. Den andra filmen handlade om seriemördaren John Wayne Gacy. Blev inte mkt sömn inatt, drack en redbull till middagen (som var viktväktar skräp.. usch!!), åkte hem vid halv 1 och låg och messade till typ 2. Gick upp 5.30 hehe. Men får sova mer inatt, dock ska jag upp lika tidigt imorn.
 
Bara 4 dagar kvar här nu. Sen 2 veckor borta. Blir jobbigare och jobbigare. Kommer må dåligt på tågresan dit. Lämna allt ba mm hejdå. Har så mycket jag vill göra här (okej låter som värsta avslutet men ahhh orkar inte vänta till julen för att få va hemma lite längre igen). Är inte så taggad på grupparbeten heller kan jag säga. Ett sommarlov till tack.
 

Kommentarer
Postat av: annie

Jag ska hälsa på dig! :)<3

2012-08-28 @ 11:55:20
Postat av: Jenny

Eeeh ja! typ varannan dag! <3

2012-08-28 @ 17:20:32
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se
Postat av: annie

Mja, kanske inte varannan ;) Men när kommer du? Exakt ;)

2012-08-29 @ 11:56:35
Postat av: Jenny

Hehe.. kommer på lördag, förmodligen åker jag vid 2-4 härifrån. då måste jag storhandla!

2012-08-29 @ 21:58:48
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0