Torsdag

Heeej ÅNGEST
 
Asså, jag VILL INTE lämna lidingö och vännerna för Örebro. Känns så fruktansvärt segt, och känns verkligen inte som att jag gjort allt i sommar som jag velat. Är inte redo att överge allt det roliga för skola, ensamhet, mörker och kyla. NEJ!
 
Idag var det iallafall jobb 14.20-19.30, imorn 7-16 sen får man se.. vad man gör. Är ju löning o grejer. Vill helst dra ut nånstans tror jag. Får se.
 
Förresten är det någon som ser ngt konstigt med bloggen? När jag går in är alla inlägg superkonstiga och huller om buller.. :S
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser det också ibland!

2012-08-23 @ 21:51:20
Postat av: Camilla

Samma här, hjälper dock att uppdatera sidan.

2012-08-23 @ 23:06:52
Postat av: P

Lugn nu, det ger sig nog när du kommit igång i Örebro med lägenheten och allt!

2012-08-24 @ 09:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0