Hurts like bullets

HEEEEJ

HEMMAAAAA!!! Kan inte beskriva känslan. Hemma är bäst. Verkligen!

Tåg/bussresan hem var något av det värsta dock, först fick jag sitta ute i isande kyla för inomhus i Örebro var det fullt. På tåget fullt (gick först på fel vagn och sa till en tjej "MmmMMM nu sitter du på min plats där :)" när hon sa att "Nej det är fri placering här...?" och jag kom på att jag hade kommit fel. Jobbigt. Under resan dricker jag cola och blir kissnödig, ska gå på toa, upptaget och en före (10 min innan slutstation sthlm). Personen (IDIOTEN) på toan kommer aldrig ut och NÄNÄ då är det dags att gå av.
Min bag vägde förövrigt 40 kg minst. Så trycker jag mig förbi alla överallt på tc, går på bussen i Ropsten. Såklart fullproppad, en tant absolut MÅSTE sitta där jag ´har min väska. Otrevlig jävel.

TRÖTT HUNGRIG och sliten. Men glad! Ska snart trippa över till Sofie och ta det hiiiimla lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0