Live from Örebro

Hej på er!

Sitter nu i min nya säng, i nya lakan, i mitt nya rum..
Kollar på min älskade tv och en gammal film, så man känner sig lite som hemma. Jag är FRUKTANSVÄRT trött, efter en dag som började kl 6, lång bilresa, inlastning, ikea-heltur, en jäävla massa ihopsättande av möbler, middag på restaurang och sedan hem igen. Diska lite. Packa upp ALLT.

Det är visning av denna lägenhet imorn. Jag har bestämt mig (tror jag) för en liten grej.. OM lägenheten säljs, åker jag hem, söker socionomprogrammet på SU till nästa termin (om d går att byta..). OM den INTE säljs, kör vi. Då kör vi här.

Så tror jag. Vi får se vad ödet bestämmer.


Saknar min kära nåt så infernaliskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0