Take me away

Heeej!

Mitt huvud spräng snart av alla saker jag måste hålla reda på just nu. Förmodligen beror det på att jag fortfarande inte har kommit in i Örebro-rutinen (knappt ens fattat att jag verkligen är här).

Igår var jag, Nawal, Linda och 3 andra tjejor på Java och fikade. Var riktigt trevligt! Java är tydligen "the place to be" här när det gäller fika.. :)

Sen efter det traskade jag och Linda hem till henne och chillade o snackade om allt möjligt.. Är så himla glad att dom bor här! har saknat dom. Vi var ju för dom som inte vet gamla arbetskamrater vi 3.

Idag gick jag till stan (tar typ 10 min!) och åt väärldens godaste lunch på Java (hehe) med Milli. Sen köpte jag lite välbehövliga saker som skärbräda, bunke, visp, potatisskalare.. en skål, matlådor, lite kläder osv.

IMORN 14.10 ÅKER JAG HEM


"gammal" bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0