And we never look back

Hej!
 
Nu börjar datorn återgå till sitt vanliga jag. Men med mer utrymme och mindre virus.. hehe.
 
Jobbade 7-16 idag och igår, imorn 7-18.20, torsdag 9.50-19.30 och lördag 7-15.30. Hårt men om 2 veckor exakt är det semester i 2 v och sen jobb 3 v, sen skola. Händer inte så mkt roligt just nu. Efter jobbet är man ju helt död. På fredag är jag iallafall ledig och då ska jag och syrran in till stan och shoppa inför Turkiet, har lite grejer som jag måste hitta. Shorts, skor, bikinis osv. Men har sett att skobutikerna börjar få in riktigt snygga höstnyheter.. aja det får jag ta senare. 
 
Nu ska jag duscha och sen sova.. upp om 8,5 h heh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0