Grankotten

Hej!

Har inte alls hunnit skriva på senaste, har haft så stört mkt att göra. Har jobbat typ varje dag förutom i helgen, då var jag i Örebro och flyttade!! (För 3e gången på ett halvår...*S-L-I-T-E-N*). Alltså jag bor så jävla fint. Det är ju totalrenoverat så varenda skruv är ny liksom. Känns fruktansvärt fräscht att ingen annan har rört lägenheten innan. Var på Bruka, Ikea och Elgiganten och shoppade loss. Brände en hel del pengar men det var det verkligen värt. Är så nöjd nu så det finns inte! Vill gärna lägga upp bilder här så alla kan se, men vill ju att mina vänner ska se det i verkligheten först? Men det är ju inte förrens i höst? Hur ska jag göra, vill ni se NU eller kan ni vänta? ;) (om nån vill se dvs)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se NUUU!! Så glad för din skull att allt går bra

2012-06-13 @ 19:12:32
Postat av: Jenny

Haha är d Linda eller Nawal? Känns som det... ;) Men tack iaf! <3

2012-06-13 @ 19:45:23
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill se!

2012-06-14 @ 07:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0