Livet

Hej!

Alltså, jag vet inte om det är bra eller dåligt, fast nej bra tror jag nog, att livet går så jäkla snabbt. Jag har sagt det förr, men nu måste det väl ändå vara på riktigt: det händer så galet mycket i mitt liv just nu. Har lämnat in tentan, fått sommarlov, fått en EGEN renoverad lägenhet i örebro, jobbat en massa.. ja. Galet. Enda jag saknar är att jag inte har träffat vännerna på ett tag, men det kommer nu. Är ledig imorn, då ska jag göra något kul! Vädret drar ner förstås men det gör inget. Det kommer sommarvärme. Får lönen på fredag. Annars längtar jag jättemycket till när jag sitter i frisörstolen, senast jag var där var innan jul.. herregud. Och vilka upplevelser jag har gått igenom. Bott själv (inneboende dock), men nu när jag flyttar över mina grejer nästa vecka till den egna lägenheten, asså i höst kommer jag bo ensam! Helt underbart. Livet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0