Midsommar 2012

Hej!
 
Min midsommar blev verkligen helt okej, först var det ju jobb hela torsdagen, och jag kan säga att det var ganska stressigt. Men vi bjöds på tårta på jobbet vilket var trevligt!
 
 
På midsommarafton åkte jag och Sofie till Anna för en midsommarlunch bestående av massa grillade grönsaker och ryggbiff, plus drinkar och snaps. Sen fixade vi oss och åkte iväg till Sticklinge, där det skulle vara fest. Var där resten av kvällen där vi spelade kubb och boule och sånt. Åt lite middag också bestående av ännu mer grillat. Tog en taxi hem vid halv 11 och somnade direkt. Jättetidig kväll men det var skönt.. vi höll ju igång sen kl 13. Och så kunde jag gå upp 9 imorse och ta en promenad i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0