Skarpö

Hej!
 
4hs jobb avklarade. Kan säga att det var ganska dött i butiken jämfört med dagen före midsommar.. ;)
 
Nu håller jag på o packar, ska på kurs imorn! (min första riktiga!). På Skarpö som ligger ganska nära Vaxholm, jättemysigt. Äntligen får jag en bit av skärgården in i min sommar. Sover en natt där och har ingen aning om vad man kommer göra exakt så tar med mig lite olika klädalternativ hehe.. Bussen går iaf 10 imorn från centralen. HOPPAS jag hittar bussen, är så dålig på sånt
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för kurs? Roligt för dig! :)

2012-06-26 @ 18:44:48
Postat av: Jenny

Ja det var superkul!! Den hette "Ny i Systembolaget" ;)

2012-06-27 @ 20:20:43
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0