Maj månad

Hej!

Ja nu är jag äntligen hemma. Åkte redan på onsdagskvällen, vi var klara med opponeringen snabbt och jag ville inte direkt vänta. Var ett jäkla att få med alla grejer, ville ju ta med kudde,växt,lampa,alla kläder/lakan/handdukar osv. Men fick skjuts av kära Sofie från centralen så det löste sig fint!

Nu har jag jobbat fre-lö och idag satte jag igång med tentan som ska in på fredag. Dock jobbar jag tors,fre,lö så måste vara klar på onsdag.. Hoppas det går. 1 sida skrev jag idag, 5 sidor kvar. Måste öka tempot.

Nu har jag avnjutit en god middag med grillad oxfilé och tzatziki ute i kvällssolen. Ska fortsätta plugga!


Midsommar förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0