Örebro

Hej!

Är tillbaks i Örebro efter en jobbhelg hemma. Sista gången i Örebro nu innan sommaren! Känns heeelt underbart, dock har vi massor att plugga med Projekt 2 och opponeringen, och sen är det en saftig hemtenta som ska fixas. Hemtenta är ju inte min starka sida men det ska väl gå.

Idag var det grupp-plugg 10-15 och sen gick jag hem, somnade, åt middag. Ligger och funderar över nästa lön som vanligt. Blir ju Friskiskortet, och det kommer bli grymt skönt. Men årskort/halvår? Sen behöver jag verkligen köpa nya bikinis, kan inte ha mina gamla. Tyvärr. Och klippning/färgning snarast. Tandläkaren den 28e. Sen äger jag inga sommarskor... och linsvätska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0